Pomoc w zakupie węgla w sklepie PGG

Jeśli chcesz, abyśmy pomogli Ci kupić węgiel, przygotuj następujące informacje:
-imię i nazwisko
-adres
-numer PESEL
-numer telefonu
-numer rachunku bankowego
-jaki węgiel i w jakich ilościach chcesz zamówić

lub, jeśli posiadasz już konto w sklepie internetowym PGG, dostęp do tego konta.
Zalecamy zmianę hasła przed udostępnieniem nam danych do logowania.

Po co nam te dane?

Powyższe dane są niezbędne do założenia profilu i dokonania zakupu w e-sklepie PGG.
Bez podania ich złożenie zamówienia jest niemożliwe.

Co dalej?

W zależności od dostępności towaru składamy zamówienie i generujemy blankiet przelewu.
Następnie albo przesyłamy go do Ciebie mailowo, albo dzwonimy z informacją, że jest gotowy do odebrania na składzie.
Blankiet możesz opłacić na poczcie, w banku, lub przez bankowość internetową.
Po wpłacie czekaj na kontakt z naszej strony – poinformujemy Cię kiedy węgiel będzie gotowy do wydania.

Ile kosztuje taka pomoc?

Udzielamy pomocy bezpłatnie. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.

Co zyskujesz?

Polski węgiel z kopalń Polskiej Grupy Górniczej S.A. prosto od producenta, w najlepszych możliwych cenach.
Spokojną głowę, ponieważ to my kompleksowo czuwamy nad zamówieniem – od momentu złożenia, aż do momentu wydania (w przypadku własnego transportu) lub dostawy (w przypadku skorzystania z naszego transportu pod dom). Ty musisz tylko opłacić zamówienie i czekać na termin dostawy towaru.

Potrzebujesz więcej informacji?

zadzwoń: 695 984 272
e-mail: kdwpomoc@gmail.com
lub przyjedź na jeden z naszych składów.

SANCO – Składy Węglowe
TRADYCJA, PRACA, POSTĘP.